17 Apr 2013

FATIH SEFERAGIC




MasyaAllah.... merdu dan lunak sungguh suara Fatih Seferagic. Siapa kenal Fatih? tak semua pemuda pemudi masa kini mengenali Fatih. Dalam kalangan hafiz dan hafizah mungkin Fatih sangat di kenali dan menjadi idola mereka kerana Fatih merupakan seorang al-hafiz muda berbangsa Bosnia yang di lahirkan di Jerman. Fatih Seferagic bukan sahaja memiliki suara yang merdu dan lunak ketika mengalunkan surah-surah serta ayat al-quran malah dikurniakan wajah yang tampan. 

Siapa yang memandang pasti tertawan. MasyaAllah...Wanita mana yang tak mengimpikan seorang lelaki sepertinya, tampan serta diri dilengkapi dengan Islam itu Agamaku.. (...kepada en.tunang, saya bersyukur dengan kehadiran awak dalam hidup saya, dan saya doakan awak akan jadi Iman yang terbaik buat saya di dunia hingga ke syurga,aminn...) . First time saya mendengar suara nya membaca surah Yusuf ini memang menenangkan dan mengasyikkan. Kalau anda kelapangan try la dengar nasyid nyanyian Fatih ni, tajuknya Gurabah..pon best jugak tau. 

No comments:

Post a Comment