9 May 2013

TODAY IS MY BORNDAY

Assalamualaikum, alhamdulillah bangun pagi ni tersenyum-senyum sensorang dalam bilik.hehehee,al maklumlah besday girl la katakan.hahaha..Oppsss!! saya dah cukup dua puluh satu tahun hari ni ''9may13''. Anak mak n ayah dah besar tau,dah leh kawin dah.. ^_^ baru kerja dah gatal nak kawin. Adik x gatal, kawin tu yang gatal mak. Ok, xnak cerita sal kawin,lambat lagikan.

Syukur sangat sebab pada hari ulang tahun kelahiran saya ini, Allah kurniakan hadiah yang paling hebat buat saya. Hadiah paling best tau, x semua orang dapat cam saya dapat. Syukur sangat-sangat..Terima kasih Allah.Mesti tertanya-tanyakan apa hadiah tu? Hadiah paling bernilai pagi ni, bangun tidur siap2 nak pergi kerja dapat tengok muka mak n ayah.dapat salam,peluk dan cium mereka di pagi umur saya genap 21tahun.

Mungkin ianya biasa bagi orang lain tapi amat bermakna buat saya. Dapat melihat wajah mak n ayah sudah memadai bagi diri ini. Itu la hadiah yang terlalu bernilai kerna mereka tidak pernah membiarkan saya walaubagaimana sekalipun keadaan saya. Alhamdulillah, dari umur stu hari hingga dua puluh satu tahun ini masih berkesempatan melihat wajah mak n ayah.Kadang2 terfikir juga, bagaimana saya tanpa mereka kelak.

''Adakah saya bersedia andai mereka dijemput menemui Ilahi terlebih dahulu sebelum saya''. Ya Allah, kau berikan lah aku kekuatan dan ketabahan untuk menghadapi hari tersebut kelak.Hmm,tak mau la sedih-sedih. In sya Allah,mereka tetap bersama saya. Thanks to my bam2 bulat,tetap jam kul 12.01 dah call saya n nyanyikan lagu ''hepi besday n allah selmtkn saya''hehehe..sedap suara hero saya tu nyanyi tengah-tengah mlm tu.Love u triple B.  

comelkan kad hasil print oleh kak G ini.hehehe
memang suka sangat dengan kad omei ni

ini pula isi perot kad tu..macam2 wish untuk saya


Thanks a lot to psb family,mdm,sri anne,dinesh anne,prem,kak G,kak erin,kak nadia , boss je xde pagi tadi..kek yang Prem beli memang best. Walaupun baru dalam psb, tapi mereka layan saya cam orang lama dlm psb ni. hehehehe, saya kan paling muda n kecik. Mesti la dapat layanan istimewa. Terima kasih semua..mmuuuaaahhhh!!!!!!





No comments:

Post a Comment